• Головна >
  • Статті >
  •  Протезування дітей слуховими апаратами: цілі, завдання, перспективи

Протезування дітей слуховими апаратами: цілі, завдання, перспективи

Процесс слухопротезування включає в себе визначення необхідних значень посилення на основі діагностичної інформації, вибору фізичних і електроакустичних властивостей слухових апаратів, перевірку налаштування слухових апаратів, оцінку ефективності користування слуховими апаратами в ситуаціях повсякденного життя.

Слухопротезування дітей слуховими апаратами — невід’ємна складова слухової реабілітації. Слухопротезування необхідно виконати без зволікання після завершення діагностичного етапу.

Слухопротезування рекомендується у випадках незворотних порушень слуху, при яких, з доведеною ймовірністю, виникають труднощі слухомовного розвитку дитини при відсутності своєчасного корекційного втручання. Порушення слуху є незворотнім, якщо його неможливо вилікувати медикаментозним або хірургічним шляхом. Таким чином, незворотні порушення слуху, при яких рекомендується слухопротезування, включають сенсоневральну приглухуватість, кондуктивну туговухість, обумовлену структурними аномаліями вуха, синдрому слухової нейропатії. Показанням до призначення слухових апаратів дітям є зниження слуху 30 дБ ПС і вище в діапазоні частот 0.5 - 4.0 кГц (Bagatto, M., Scollie, SD, Hyde, M., & Seewald, R. (2010). Protocol for the provision of amplification within the Ontario Infant Hearing Program. International Journal of Audiology, 49 (S1), S70-S79.)

protezirovanie2

Для пацієнтів з важким і глибоким порушенням слуху — кандидатів на кохлеарну імплантацію, використання аудіологічно показаних і оптимально налаштованих слухових апаратів є частиною процедури прийняття відповідального рішення про операцію з кохлеарної імплантації.

Мета слухопротезування — поліпшити функціональні слухові можливості дитини і, таким чином, сприяти розвитку слухового сприйняття, розуміння мови і передачі мовної інформації, мовоутворення, грамотності, успішності в навчанні та соціально-емоційному розвитку.

protezirovanie3

Мета слухопротезування дітей досягається за допомогою підбору слухових апаратів, здатних:

  • надати можливість чути посилені мовні звуки будь-якого рівня гучності;
  • не допускати перекручування посилених звукових сигналів у всьому діапазоні посилення;
  • забезпечити посилення сигналів в максимально широкому частотному діапазоні;
  • мати достатню гнучкість регулювання електроакустичних параметрів, необхідну для коригування частотних характеристик слухових апаратів в зв'язку з ростом слухового проходу або зміною слуху дитини.

Завдання слухопротезування — поліпшення функціональних можливостей слухового сприйняття і забезпечення повноцінної участі в ситуаціях, що вимагають слухомовної взаємодії.

Сучасні технології корекції порушень слуху, що використовуються в дитячих слухових апаратах Oticon, дозволяють ефективно вирішувати ці завдання завдяки високій якості і використання прогресивних технологій обробки звуку. Для успішного розвитку мови дітям необхідно забезпечити адекватне, максимально широкосмугове, неспотворене посилення мовних сигналів. Дитячі слухові апарати Oticon Sensei і Sensei SP забезпечені комплексом новаторських технологій BrainHearing, що підтримують когнітивний розвиток відповідно до потреб дітей з порушенням слуху.

У Медичному центрі слухової реабілітації АВРОРА накопичено великий досвід протезування дітей слуховими апаратами Oticon. Ми допомагаємо дітям з порушенням слуху максимально реалізувати свій потенціал за допомогою сучасних слухових рішень, оптимально відповідних до їх індивідуальних потреб.

Останні статті

Харчування для підтримки слуху

Харчуйтесь правильно, щоб знизити ризик виникнення порушення слуху. Та обов’язково перевіряйте стан своєї слухової системи.
Читати далі

Ступінь захисту слухових апаратів

Більшість сучасних слухових апаратів Oticon мають високий ступінь захисту - IP58, а найпередовіші — найвищий з наявних - IP68.
Читати далі
son playing chess dad

Здоров’я слуху – це ключ до молодості мозку

Згідно з дослідженням, більшість людей вважає, що ми чуємо вухами. Але насправді, чути – це розуміти почуте. Вуха лише передають звуки, а осмислює їх мозок.
Читати далі
  • ua
  • ru