• Головна >
  • Новини >
  •  Медичний центр АВРОРА сертифіковано за міжнародними стандартами якості

Медичний центр АВРОРА сертифіковано за міжнародними стандартами якості

Медичний центр ТОВ «Центр слухової реабілітації АВРОРА®» сертифіковано на відповідність Системі управління якістю Міжнародного стандарту ІSO 9001:2015 та, одним з перших в Україні, спеціалізованому стандарту управління якістю для організацій у сфері охорони здоров’я EN 15224:2016.

Сертифікацію Системи управління якістю Медичного Центру АВРОРА® виконало Державне підприємство «Державний медичний центр сертифікації» Міністерства охорони здоров’я України – орган сертифікації, акредитований Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ISO/IEC 17021 (у сфері: сертифікація систем управління на відповідність ISO 9001, EN 15224, ISO 13485) та ISO/IEC 17065.

Центр слухової реабілітації АВРОРА® було засновано саме для надання дітям та дорослим в Україні професійної допомоги найвищої міжнародної якості», – сказав Генеральний директор Товариства Олександр Радченко, – «Тому ми завжди приділяли значну увагу якості надання медичної допомоги та докладали зусиль для її вдосконалення. Ми дуже раді, що наші зусилля отримали офіційне визнання: сертифікати відповідності Системи управління якістю нашого Медичного центру Міжнародному стандарту ІSO 9001:2015 та спеціалізованому Європейському стандарту для закладів охорони здоров’я EN 15224:2016».

 

 

«Колектив Медичного центру АВРОРА® докладає максимум зусиль для надання слухової допомоги на рівні кращих світових клінік, а також, для досягнення високих медико-соціальних результатів наших пацієнтів. Для цього ми працюємо на засадах доказової медицини, використовуємо кращі у світі діагностичне обладнання, слухові апарати та системи кохлеарної імплантації. Ми тішимося тим, що сертифікація Медичного центру АВРОРА® підтвердила якість медичної допомоги на рівні Міжнародного та Європейського стандартів» – відзначила Головний лікар Медичного центру, лікар-отоларинголог-сурдолог Олена Сербін.

Перший заступник Генерального директора Олена Радченко, яка очолювала розробку та запровадження Системи управління якістю у Медичному центрі, зазначила, що отримання сертифікату ДСТУ ІSO 9001:2015 безсумнівно є великим досягненням для будь-якої організації.  Але особливе задоволення викликає сертифікація Медичного центру у відповідності із новим Європейським стандартом EN 15224:2016, який був спеціально розроблений для закладів охорони здоров’я.

«Про Міжнародний стандарт ІSO 9001 добре відомо. А нову редакцію Європейського стандарту EN 15224:2016 було випущено зовсім нещодавно, і поки що в Україні є дуже мало закладів охорони здоров’я, які її отримали. Тому проінформую саме про цей стандарт» – розповіла Олена Радченко, – «Він призначений для сертифікації систем управління якістю у закладах охорони здоров’я в Європі та містить вимоги  до процесів якості та результативності у лікарнях, клініках, тощо».

Що відрізняє систему управління якістю у закладах охорони здоров’я за Європейським стандартом EN 15224:2016 від загальної моделі управляння якістю за Міжнародним стандартом ISO 9001:2015? 

 

 

«Головна відмінність – це включення до Стандарту поняття концепції «здоров’я» за визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВОЗ, (World Health Organization, WHO). Вона визначає здоров’я як «стан повного фізичного , ментального та соціального благополуччя, а не просто відсутність захворювання або немічності». Це чітко окреслює конкретну мету дії системи якості у наданні медичної допомоги.

Європейський стандарт EN 15224 містить 11 основних аспектів якості для закладів охорони здоров’я, які походять з кращої клінічної практики. Це:

•    Відповідна, правильна медична допомога
•    Наявність
•    Безперервність
•    Результативність
•    Ефективність
•    Рівноправність
•    Засади доказів, наукових знань (доказова медицина)
•    У центрі уваги – пацієнт
•    Залучення пацієнта у процес діагностики та лікування
•    Безпека пацієнта
•    Своєчасність та доступність

Більшість закладів охорони здоров’я у Європейському союзі застосовують системи управління якістю на основі стандартів, які забезпечують міцну організаційну структуру для реального покращення медичної допомоги. Можу засвідчити, що Система управління якістю підняла і наш Медичний центр на європейський рівень» – підсумувала Олена Радченко.

© Центр слухової реабілітації АВРОРА, 2017. Всі права збережено.

Останні статті

Слухові апарати Oticon для дітей: суперпристрої, які витримують будь-які випробування

Багато людей сприймають слухові апарати як вирок. Зокрема, це стосується батьків, яким важко змиритися з думкою, що їхня дитина має порушення слуху. Не варто засмучуватися, адже сучасні слухові апарати можуть компенсувати втрату слуху. А передові технології роблять їх використання максимально комфортним і довгостроковим.
Читати далі

Слухові апарати: коли варто носити й коли не потрібно

Коли ви вперше вдягаєте один або два слухові апарати та розумієте, яка це насолода — чути всі навколишні звуки, може статися так, що ви більше ніколи не захочете їх знімати.
Читати далі

Як працювати та займатися улюбленою справою попри порушення слуху

Перший момент, на який треба звернути увагу, якщо ви маєте порушення слуху та шукаєте роботу. Окресліть для себе сфери, в яких працювати вам буде комфортно. Робота в шумних умовах навряд чи вам підійде.
Читати далі
  • uk