За 115 років компанія Oticon впровадила багато слухових технологій, що змінювали життя на краще та перевищували будь-які очікування людей з порушеннями слуху. За останнє десятиліття Oticon впровадив нові стандарти та розширив своє портфоліо слухових рішень. На сьогодні Oticon має найбільше в індустрії портфоліо слухових технологій, у тому числі, відмічені престижними нагородами лінійки слухових апаратів Oticon Opn S™ та Oticon Opn™, а також інноваційні потужні та педіатричні слухові апарати.
«Технологія, що здатна змінити людське життя завдяки вмілим рукам кваліфікованих фахівців слухової допомоги – це головний принцип бренду Oticon», - пояснює Президент Оticon Inc., Гері Розенблюм – «Наша мета – надавати аудіологічну та бізнес-підтримку найвищої в індустрії якості нашим партнерам, щоб вони могли як зараз, так і в майбутньому обслуговувати пацієнтів на найкращому рівні, поєднуючи найефективніші технології зі своїм професійним досвідом. На сьогодні компанія Oticon запроваджує нову символіку бренду Oticon, яка «продовжує нашу добру традицію “Людина – понад усе” (People First) та підкреслює, що наші високі технології дають можливість не тільки краще чути, але й загалом покращують якість життя». Новий слоган бренду – «Технологія, що змінює життя» (“Life-Changing Technology”) – передає цілеспрямованість компанії у впровадженні нових інноваційних медичних пристроїв, які зможуть позитивно вплинути на життя людей з порушеннями слуху. З нового слогану «Технологія, що змінює життя» (Life-Changing Technology) для Oticon та наших шанованих партнерів розпочинається нова ера слухової допомоги. В нових сьогоденних реаліях динамічного ринку наша оновлена, ефективніша брендова символіка становить природне продовження слогану «Людина – понад усе» (People First) та підкреслює наше бажання надавати фахівцям слухової допомоги та їхнім пацієнтам слухові технології, що покращують не тільки слух, але й якість життя» - розповів Президент Оticon Inc., Гері Розенблюм.
Протягом наступних місяців Oticon розпочне перехід на нову брендову символіку, логотип та рекламний слоган на пакувальних матеріалах, маркетингових матеріалах та інших елементах.
За матеріалами компанії Oticon.