Сучасні технології від Oticon розширюють можливості надання слухової допомоги нашим пацієнтам: лікарі-сурдологи, слухопротезисти Медичного центру АВРОРА® можуть моніторити слухове сприймання пацієнтів в режимі онлайн, дистанційно програмувати слухові апарати Oticon під час прийому онлайн, мають можливість забезпечити програмування слухових апаратів.
При цьому пацієнти не приїжджають до Медичного центру, а зв’язуються зі своїм спеціалістом у зручному місці зі стабільним інтернетом (в т.ч. закордоном), а спеціаліст слухової допомоги може програмувати ваші слухові апарати дистанційно.
Що необхідно для дистанційного програмування слухових апаратів Oticon?
Дистанційне програмування слухових апаратів Oticon здійснюється за умови попереднього підключення під час прийому у Медичному центрі до системи наявних слухових апаратів.
Фахівці слухової допомоги для спілкування з пацієнтами у реальному часі та для програмування слухових апаратів дистанційно використовують камеру ПК або зовнішню камеру, мікрофон і динаміки або гарнітуру, а також стабільне підключення до Інтернету.
Пацієнтам з сумісними слуховими апаратами Oticon з 2,4 ГГц Bluetooth® потрібно підготувати сумісний зі слуховими апаратами смартфон iPhone®, iPad® або Android® для зв’язку зі своїм лікарем-сурдологом, слухопротезистом.
Перед прийомом клієнту потрібно попередньо встановити на свій смартфон застосунок Oticon Companion. Цей застосунок можна безоплатно завантажити: для iOS – в App Store, для Android – в Google Play.
У випадку, якщо у клієнта встановлений застосунок Oticon ON, його потрібно видалити та завантажити новий застосунок Oticon Companion.
Для користування відповідними функціями Oticon Companion, потрібно відкрити застосунок, перейти на вкладку More (Більше), відкрити наступну вкладку RemoteCare, створити обліковий запис (зареєструватися) або увійти до нього з уже наявного облікового запису. Після проведення зазначених дій передати свій e-mail облікового запису адміністратору медичного центру для подальшої передачі спеціалісту.
Під час онлайн приойму дані надійно передаються через Інтернет зі слухових апаратів пацієнта. При цьому пацієнти можуть бачити, чути та спілкуватися з лікарем-сурдологом, слухопротезистом під час онлайн прийому.
УВАГА: Послуга підтримується слуховими апаратами Oticon More, Oticon Opn™ (з прошивкою 6.0 або новішою версією),Oticon Real, Oticon Own, Oticon Opn S™, Oticon Xceed, Oticon Opn Play™, Oticon Xceed Play, Oticon Play PX, Oticon Siya, Oticon Zircon, Oticon Jet.
Для коректної роботи Oticon Companion на пристроях iPhone® або iPad® потрібна операційна система iOS 15.0 або новіша версія. Для пристроїв на Android™ потрібна операційна система Android 8.0 (Oreo) або новіша.
Як скористатися послугою?
Для того, щоб скористатися послугою дистанційного програмування слухових апаратів Oticon Opn (з прошивкою 6.0 або новішою версією), Oticon Real, Oticon Own, Oticon Opn S™, Oticon More, Oticon Xceed, Oticon Opn Play™, Oticon Xceed Play та Oticon Siya, Oticon Jet - зв'яжіться з нашим адміністратором, узгодьте дату, час консультації, отримайте відповідні інструкції та будьте на зв’язку в домовлений час.
- Телефон - (044) 333 4310
- Viber - (050) 382-4195
- електронна пошта - clinica@aurora.ua
Докладніше про функцію дистанційного програмування слухових апаратів Oticon за допомогою застосунку Oticon Companion у наступній статті: Oticon RemoteCare – завжди на зв’язку з фахівцем слухової допомоги!
© Центр слухової реабілітації АВРОРА®, 2021. Всі права збережені.