Центр слухової реабілітації АВРОРА

г. Киев, ул. Демеевская, 14. (Метро Демеевская)

(044) 333-43-10

clinica@aurora.ua

(050) 382-41-95

(098) 120-45-16

Чому дев'ятирічна Марина мріє стати вчителем?


Іноді важко зрозуміти, що надихає молодших школярів приміряти на себе ту чи іншу професію. Мама Марини, Світлана Борисівна, передбачає, що вибір дочки - це результат успішних тривалих занять з прекрасними педагогами: вихователями та вчителями. Але до зустрічі з цими чудовими наставниками дівчинку привели особливі обставини.

Первый день в школе! Марина, 9 лет. г. Вышгород

Перший день в школі! Марина, 9 років. м Вишгород

Марина, 9 років,

м Вишгород, Київської обл.

Учениця 3-го класу інклюзивної освіти для дітей з порушенням слуху середньої загальноосвітньої школи міста Києва.

Двостороннє важке і глибоке порушення слуху, двостороннє слухопротезування надпотужними апаратами Oticon.

 

«Пощастило, дитина спокійна і не прокидається в колясці навіть коли шум стоїть такий, що дорослі не витримують», - неодноразово відзначала мама. Але така особливість її дитини не дуже радувала. Материнське серце підказувало, що таких чудес в житті не буває. Неясна тривога переросла в тверду впевненість, що доньці треба перевірити слух, коли Марині виповнилося два роки, але вона не могла вимовити навіть зовсім прості слова. Дитину привели на консультацію в районну поліклініку до дитячого отоларинголога і батьки отримали рекомендацію - чекати до трирічного віку.

Сьогодні Світлана Борисівна вважає, що цей рік не можна було втрачати ні в якому разі. Дива не сталося. У три роки Марина не заговорила, бо не чула звуків навколишнього світу, а без цього неможливо опанувати усним мовленням.

"Ваша дитина не чує" - це звучить як вирок. Багато батьків, опинившись в подібній ситуації, починають жаліти себе, скаржитися на життя замість того, щоб приділити належну увагу дитині і його проблеми зі слухом. Але, на щастя для Марини, її мама прийняла правильне рішення і звернулася в Медичний центр слухової реабілітації АВРОРА. У чотири роки Марина одягла свої перші слухові апарати і почала вчитися вимовляти звуки під керівництвом Наталії Михайлівни Козак, сурдопедагога Медичного центру АВРОРА. Для повного оволодіння вимовою всіх мовних звуків і розвитку слухового сприймання треба було півтора року. І це був неймовірно наполеглива праця, адже мовне дихання і артикуляційні навички дівчинки були зовсім не треновані і до чотирьох років у Марини вже була потреба і бажання спілкуватися жестами. Тому Світлана Борисівна дуже вдячна Наталії Михайлівні, яка не тільки вчила Марину опановувати усним мовленням, але також надавала психологічну підтримку і доньці, і мамі. Пізніше до занять з сурдопедагогом додалися і уроки музики.

У 6 років Марина почала відвідувати дитячий сад. Ходила 3 ​​рази в тиждень і залишалася тільки до обіду. Це було необхідно, щоб навчитися спілкуватися зі одноліткам і придбати ті ж навички, якими володіли діти її віку. Завдяки виховательці дитячої групи, що зуміла правильно пояснити проблему Марини своїм підопічним, діти зустріли Марину дуже дружелюбно. І спілкування з однолітками (яке було б неможливим, якби дівчинка не носила слухові апарати і не займалася належним чином з сурдопедагом) дало той позитивний результат, на який розраховувала мама.

В школу Марина пішла повністю підготовленою. Сьогодні вона, мабуть, перевершує деяких своїх ровесників своїми інтелектуальними здібностями і широтою своїх захоплень. Танці, бісероплетіння, вишивання хрестиком, заняття музикою і вокалом - все це не тільки допомогло розширити кругозір дитини, але і сприяло розвитку слуху. І так, ще дівчинка дуже любить кататися на велосипеді. Слухові апарати на обидва вуха допомагають Марині утримувати координацію. Навіть той, хто ніколи не стикався з проблемою обмеженого слуху розуміє, що безпека велосипедиста багато в чому залежить не тільки від його майстерності крутити педалі і тримати рівновагу в сідлі, а й від того, чи чує він звуки, які виходять від транспорту на дорозі. А мама спокійна, коли дочка сідає на велосипед. Світлана Борисівна впевнена, що слухові апарати допомагають її дитині вести дійсно активний спосіб життя. Марина, незважаючи на важку втрату слуху, користується мобільним телефоном - і завжди знаходиться на зв'язку.

Всебічний і гармонійний розвиток дев'ятирічної Марини - це результат правильної діагностики слуху лікарем-сурдолог, грамотного слухопротезування, наполегливих занять з сурдопедагогом і ентузіазм мами. Але Світлана Борисівна вважає, що таких успіхів може досягти кожна дитина з будь-втратою слуху. Головне, не впадайте у відчай, що не зачиняйтеся в своїх проблемах, - повідомила вона батькам нечуючих дітей. Адже сучасні технології слухових апаратів, в нашому випадку - Oticon (Данія), дозволяють компенсувати порушення слуху дитини! Фінансові труднощі не є виправданням бездіяльності батьків у випадку, якщо дитині показано слухопротезування. Стукайте в усі двері, обов'язково хоч одна двері відкриються! Завжди можна звернутися до спеціальних фондів за допомогою. Наприклад, зараз Медичний центр АВРОРА співпрацює з Благодійним фондом «Серце дитини».

Світлана Борисівна, пройшовши зі своєю дочкою нелегкий шлях від діагнозу «двустороняя глухота» до навчання в масовій школі, має повне право стверджувати, що завдяки сучасним технологіям слухопротезування, які і далі, в цьому немає сумнівів, будуть розвиватися і вдосконалюватися, нечуючих дитина зможе домогтися багато чого. Головне - батьки повинні взяти себе в руки, повірити в свої сили, компенсувати порушення слуху за допомогою бінауральних слухових апаратів, вселити своїй дитині впевненість у собі і створити йому всі умови для гармонійного розвитку і навчання.

Вгору

{#Заказать обратный звонок#}