Освіта
Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка;
Аспірантура Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України. Тема дисертаційного дослідження «Особливості формування мовлення у дітей раннього віку з порушеннями слуху».
Стаж роботи
Загальний стаж педагогічної роботи (навчання дітей з порушеннями слуху) – 27 років, 15 років у сфері комплексної слухової реабілітації людей, які використовують системи кохлеарної імплантації.
Пріоритетні напрямки роботи
- сурдопедагогічне обстеження навичок дітей, визначення потреб у розвитку та складання індивідуальної програми розвитку слухового сприймання та формування мовлення;
- визначення ефективності слухопротезування, перевірка адекватності налаштування слухових апаратів, контроль налаштування мовних процесорів СКІ;
- заняття з дітьми раннього віку, які використовують слухові апарати чи системи кохлеарної імплантації;
- навчання батьків дітей з порушеннями слуху в рамках програм раннього втручання, та програм реабілітації дітей з кохлеарними імплантами;
- моніторинг динаміки розвитку дітей з КІ, оцінка ефективності кохлеарної імплантації, в т.ч. прогностична, що є необхідним для прийняття батьками свідомого рішення про кохлеарну імплантацію.
Постійний учасник щорічних Всеукраїнських науково-педагогічних конференцій «Педагогічні читання», що проводить Національний педагогічний інститут ім. М.П. Драгоманова, Міжнародних науково-практичних конференцій «Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі», Міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення».