Центр слуховой реабилитации АВРОРА

г. Киев, ул. Демеевская, 14. (Метро Демеевская)

(044) 333-43-10

clinica@aurora.ua

(050) 382-41-95

(098) 120-45-16

Вакансії


Центр слухової реабілітації АВРОРА з 1991 року надає кращу професійну слухову допомогу дітям і дорослим для їх повноцінного життя.


ЦСР АВРОРА - Уповноважений Представник та ексклюзивний дистриб'ютор в Україні всесвітньо відомих міжнародних компаній Отікон (Oticon - слухові апарати), Окон Медікал (Oticon Medical - ситсеми кохлеарної імпллантації), Інтеракустікс (Interacoustics - аудіологічне обладнання).

У зв'язку з розширенням діяльності, Медичний центр АВРОРА запрошує на постійну роботу:

Медична сестра

 

Вимоги

  • середня спеціальна медична освіта;
  • підтверджена діюча категорія;
  • досвід роботи в медичних установах;
  • бажано знання наказів МОЗ, що регламентують роботу середнього медичного персоналу; 
  • вільне володіння українською/російською мовами;
  • вільне володіння ПК;
  • приємна зовнішність; 
  • відповідальність, комунікабельність, акуратність, порядність, доброзичливість

 

Обов`язки

  • обстеження слуху дорослих та дітей (навчаємо)
  • ведення медичної документації;
  • контроль та підтримка санітарно-епідемічного режиму;
  • дотримання умов і термінів зберігання, використання, списання медичних препаратів та витратних матеріалів;
  • знання правил асептики и антисептики.

 

Пропонуємо

  • офіційне оформлення, соціальний пакет;
  • можливість підвищення кваліфікації;
  • позмінний графік роботи (5/2) (40 годин на тиждень)
  • пн.-пт. 8:30 до 20:00; 
  • субота 9:00 до 16:00;
  • неділя - вихідний.

 

Резюме з фото надсилати за адресою aurora@aurora.ua

Контактний телефон: 067 268-13-80 (менеджер з персоналу Наталія)

 

Фінансовий директор

Вимоги:

  • Освітньо-кваліфікаційний рівень Працівника
  • Повна вища фінансово-економічна освіта зі стажем роботи у відповідній галузі не менше п’яти років.
  • Рівень акредитації вищого учбового закладу: IV.
  • Рівень освіти:  Магістр або Спеціаліст.
  • Напрям і спеціальність підготовки – один з:
  • «Фінанси і кредит».
  • «Економіка і підприємництво».
  • «Менеджмент».
  • Підвищення кваліфікації
  • Вимог немає, бажане післядипломне підвищення кваліфікації з маркетингу роздрібної торгівлі та/або маркетингу медичних товарів та послуг.
  • Бажано брати участь у професійних семінарах з питань маркетингу не менше, ніж раз на рік.
  • Стаж роботи (за фахом) не менше 5 років, на керівних фінансових посадах, з кількістю підлеглих не менше трьох.


Обов'язки:

  • Організовує управлінський облік результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контролює економне використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження власності Товариства.
  • Формує у відповідності із законодавством про бухгалтерський облік облікову політику Товариства, виходячи з структури і особливостей діяльності Товариства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості.
  • Забезпечує раціональну організацію внутрішнього обліку і звітності у Товаристві і в його підрозділах на основі максимальної централізації обліково-розрахункових робіт і використання сучасних технічних засобів і інформаційних технологій, прогресивних форм і методів обліку та контролю.
  • Формує і своєчасно подає Керівнику і Учасникам Товариства повну і достовірну інформацію про діяльність Товариства, його майновий стан, прибутках і витратах.
  • Розробляє і здійснює заходи, організовує процеси та системи, скеровані на підвищення результативності та укріплення фінансової дисципліни у Товаристві.
  • Проводить економічний аналіз господарської діяльності Товариства на підставі даних управлінського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення необґрунтованих затрат, ефективного використання ресурсів Товариства.
  • Формує бюджет Товариства на підставі показників аналізу фінансово-господарської діяльності Товариства і контролює виконання бюджету з метою раціонального використання основних і оборотних активів,  фінансових і трудових ресурсів.
  • Формує платіжний календар (прогноз руху грошових коштів) та контролює його виконання.
  • Здійснює взаємодію з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах (сертифікатах), придбання високоліквідних державних цінних паперів, контроль за проведенням облікових операцій з депозитними і кредитними договорами, цінними паперами.
  • Забезпечує контроль за законністю, своєчасністю і правильністю оформлення документів, складанням економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, робіт (послуг), розрахунків по заробітній платі працівників Товариства, правильним нарахуванням і перерахуванням платежів в держбюджет, внесків на державне соціальне страхування, переведенням коштів на фінансування капітальних вкладів.
  • Забезпечує підвищення ринкової вартості Товариства.
  • Забезпечує погашення у встановлені терміни заборгованості банкам по кредитах, дебіторської заборгованості споживачів та кредиторської заборгованості постачальникам Товариства.
  • Забезпечує суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисциплін, зменшення виробничих, адміністративно-господарських і інших витрат відносно чистого доходу Товариства.
  • Розробляє облікову політику та контролює її виконання.
  • Розробляє Положення про преміювання та контролює його виконання.

 

Пропонуємо

  • Офіційне працевлаштування, працюємо відповідно КЗпП України.
  • Режим роботи с 9-00 до 17-30, п'ятиденний робочий тиждень.
  • Офіс розташований біля метро Голосіївська.

 

Резюме з фото надсилати за адресою aurora@aurora.ua

Контактний телефон: 067 268-13-80 (менеджер з персоналу Наталія)

 

Маркетолог

Вимоги

  • Повна вища освіта (магістр або спеціаліст) за напрямом і спеціальністю підготовки: "Маркетинг», «Реклама», «Економіка і підприємство», «Менеджмент»
  • Стаж роботи (за фахом) не менше 2-х років- у медичній галузі (бажано).
  • Володіння мовами: українська - усна та письмова: вільно; англійська - читання: вільно
  • Володіння на рівні високодосвідченого користувача: Microsoft Office (Word, Outlook, Excel, Power Point), Adobe Acrobat, Adobe Photoshop (або інший фото-редактор), Adobe Illustrator (або інший графічний редактор), програми обробки відео-файлів.
  • Знання інструментів інтернет-маркетингу, в т.ч ведення сторінок у соцмережах.

 

Обов`язки

  • Вивчення фактичної та статистичної ринкової інформації у галузі отоларингологічної та сурдологічної (аудіологічної) медичної практики та сурдопедагогічних послуг зі слухової реабілітації.
  • Дослідження потреби та ступеню задоволення потреб споживачів товарами та послугами.
  • Ведення системи управління стосунків з клієнтами (Customer Relationship Management, CRM).
  • Аналіз економічних показників (дохід витрати, прибутковість) окремих послуг та виробів МЦ та надає рекомендації щодо збільшення прибутковості.
  • Участь у розробці та виконанні маркетингової стратегії.
  • Здійснення менеджменту бренду та маркетингових проектів - планування, організація, визначення пріоритетності поточних проектів та робіт, складання звітів з маркетингу МЦ - за всіма напрямками маркетингової суміші «8Р».
  • Розробка контент матеріалів як точки продажу (Point of Sale, POS) для друку, визначення пріоритетності, корегування маркетингових матеріалів для комунікацій - поліграфічні матеріали, матеріали для друкованих або веб-ЗМІ, плейлисти для стимінгу з каналу YouTube.
  • Організація заходів для потенційних та клієнтів: «днів відкритих дверей», семінарів, зустрічей тощо.
  • Брендінг та бренд-менеджмент В2С, зокрема закладів охорони здоров’я та медичних послуг.

 

Пропонуємо

  • Офіційне працевлаштування, працюємо відповідно КЗпП України.
  • Режим роботи с 9-00 до 17-30, п'ятиденний робочий тиждень.
  • Офіс розташований біля метро Голосіївська.

 

Резюме з фото надсилати за адресою aurora@aurora.ua

Контактний телефон: 067 268-13-80 (менеджер з персоналу Наталія)

 

Директор по маркетингу

Вимоги:

Освітньо-кваліфікаційний рівень Працівника: Повна вища професійна освіта. Магістр.

Напрям і спеціальність підготовки – один з: «Менеджмент», «Маркетинг», «Економіка і підприємництво», «Торгівля».

Підвищення кваліфікації: Вимог немає, бажане післядипломне підвищення кваліфікації з маркетингу роздрібної торгівлі та/або маркетингу медичних товарів та послуг. Бажано брати участь у професійних семінарах з питань маркетингу не менше, ніж раз на рік.

Стаж роботи (за фахом) не менше 5 років.

Обов'язки:

  • Здійснює розробку та організовує виконання маркетингової політики та Стратегій маркетингу Товариства за усіма брендами на основі аналізу споживчих властивостей товарів і послуг, прогнозування споживчого попиту на них, з урахуванням наявних ресурсів Товариства, економічної ситуації в країні та конкуренції на ринку.
  • Забезпечує участь Відділу маркетингу в складанні перспективних і поточних планів виробництва і реалізації наявних товарів та послуг Товариства. 
  • Забезпечує участь Відділу маркетингу в процесі ціноутворення для товарів та послуг Товариства. Забезпечує розробку прейскурантів на товари та послуги та наявність актуальних прейскурантів в усіх точках продажу.
  • Організовує роботу Відділу маркетингу.
  • Сприяє своєчасному оновленню товарів та послуг Товариства шляхом обґрунтування напрямків асортиментної політики Товариства з урахуванням наявних каналів комунікацій та збуту відповідно до актуальних потреб цільових груп споживачів у послугах та виробах усіх брендів, пропонованих товариством.
  • У випадках суттєвих непередбачених змін поточної ситуації на ринку своєчасно пропонує заходи по оперативному корегуванню планів маркетингу.
  • Організовує роботу з ефективного використання, розвитку наявних та пошуку нових каналів комунікації з цільовими групами споживачів.
  • Надає на розгляд Генерального директора Товариства пропозиції стосовно розвитку існуючих та створенню нових каналів дистрибуції в умовах конкуренції та допомагає їх втіленню підрозділами Товариства, що реалізовують товари та послуги всіх брендів.
  •  Проводить семінари та тренінги з маркетингу та цінностей усіх брендів Товариства для працівників Товариства.
  • Організовує виконання заходів щодо активізації попиту та стимулюванню збуту шляхом створення рекламних та інформаційних матеріалів з урахуванням каналів комунікацій, каналів дистрибуції та цільової аудиторії відповідно плану та бюджету маркетингу.
  • Аналізує результати кампаній, акцій та інших маркетингових заходів.

 

Пропонуємо

  • Офіційне працевлаштування, працюємо відповідно КЗпП України.
  • Режим роботи с 9-00 до 17-30, п'ятиденний робочий тиждень.
  • Офіс розташований біля метро Голосіївська.

 

Резюме з фото надсилати за адресою aurora@aurora.ua

Контактний телефон: 067 268-13-80 (менеджер з персоналу Наталія)

 

 

 

 

 

Наверх

Заказать обратный звонок